2009-06-08

章魚的申訴信

公會會員 章魚的僧號疑似被誤鎖。因為那天我也在場。

我幫他解主線,可證實。

為了出口心中怨氣。而幫他寫了封簡易申訴信去質疑。



那天我的小僧為了做任務而到1章水晶沙漠。

 我在占卜之石停留了許多分鐘為了耕旅者禮物。 我發現那邊進出許多可疑僧。 如此您也是認為我開外掛?
 
不是真的!!

我獵殺三頭龍是為了旅者要的材料: 乾燥的三頭龍爪。 我從未曾使用非法外掛程式,因為我不會,並且什麼是外掛程式? 告訴我!!


唯一證實的是 我做主線經過那裡。 您看見我也認為我像外掛係錯誤的。

偉大的GM 請再次檢查我的遊戲歷程。

感謝!!     

_________________
激戰玩家 黃金章魚
My monk made mission to chapter 1 Crystal Desert on that day.
I stayed in the Augury Rock had many mins for gift of the traveler.
Find many monks in and out. so you thought me boter too?

NOT REAL!!

I just only farmed the gift of the traveler for Hydra drop the dessicated hydra claw.
I never used illegal third party program because i can not and what was bot program?
Tell me!!

So only verified that i made main mission to there.
You saw me thought like bot in error 045.

To great support team check Game course again please.

thank you!!


_________________
From player TACO

 


沒有留言: