2014-04-07

玩家來信 P8

玩家 ted555(塵埃)
風雷大大你好
官方回信給我了 可是我英文苦手
有大概翻譯一下了 可是我怕還是有錯誤 不對的

Thank you for writing back to us.
Please be assured that we will investigate the account intrusion and get back to you as soon as possible. Due to the complicated nature of this issue, this process may take some time.
I would appreciate it if you could answer as many of the following questions as possible to help us with the investigation:

1. When was the last time you had access to Guild Wars 2?
。當是你最後一次訪問激戰2?
Ans:(1/23-1/25)

2. What is your account’s current home world (server)?
。您的帳戶目前的家世界(服務器)是什麼?
Ans:(JQ)

3. What is your main character’s name, profession, and race?
。什麼是你的主角的姓名,職業,種族?
Ans:(Be Barbom、守護者、諾恩)

4. If you are in a guild, what is your main guild’s name and tag?
。如果你是在一個公會,什麼是你的主公會的名稱和標記。你持有什麼樣的排名在您的主公會
Ans:(TEAM、MIT、FOO 排名那些 不清楚耶 ...)

5. What rank do you hold in your main guild?
。在您的主公會你持有什麼級別?
Ans:(這我就不知道了 ...)

6. How many characters do you have on your account?
。您的帳戶上,你有多少個字符?
Ans:(這是要我把我的帳號打出來嗎?? 帳號:dustxuan@hotmail.com )

 7. On what date did you first notice that you no longer had access to your Guild Wars 2 account?
。在何日你第一次看到你不再有激戰2帳號?
Ans:(3月29日)

8. What Internet Service Provider do you use?
。你用什麼樣的互聯網服務供應商?

Ans:(是說我用甚麼瀏覽器 或是 網路嗎 中華電信??)

9. Can you provide any additional details about how the account may have been compromised?
。你能提供其他任何細節的帳戶可能已被入侵了?
Ans:(我是帳號的密碼登不進去了 可是信箱應該還是對的 因為他寄遊戲內容的信 還是會到 我信箱)

10. Please provide/confirm your Guild Wars 2 Serial Code.
。請提供/確認激戰2個串行代碼。這裡有一些技巧,將幫助你在未來確保您的賬號安全:
Ans:(這項是指序號吧?? 要全部打給他嗎)

風雷大大 可以的話 請你再次幫幫我 真的很感謝 ...
我這邊需要在準備些甚麼 我都可以再給你 感恩

沒有留言: